רופא שיניים דורון אבניאלי
רופא שיניים דורון אבניאלי

מה המיוחד במרכז להשתלות שיניים של ד"ר דורון אבניאלי

אם המחשבה על טיפול שיניים גורמת לכם לפיק ברכיים, במרפאתו של ד”ר דורון אבניאלי תגלו שניתן גם אחרת.

מרפאתו של ד”ר אבניאלי, רופא שיניים ורופא כללי, היא מרפאת שיניים ייחודית, היחידה מסוגה בעולם, המעוצבת כבית קפה פריזאי- ספונת עץ, טובלת בצמחיה, ועם חדר המתנה מזמין ונעים.

כאן תוכלו לשבת בנחת סביב שולחנות קטנים, לשתות אספרסו קצר או הפוך גדול, ולהתענג על שנסונים צרפתיים המתנגנים ברקע. אולי אפילו תשכחו שאתם במרפאת שיניים, ותרגישו כאילו יצאתם לבלות. וכשתרצו לקבוע תור, או לשוחח עם פקידות הקבלה, תוכלו לעשות זאת כשאתם ישובים על כסאות בר גבוהים, מול דלפק הבר.

 

וכשיגיע תורכם להיכנס לטיפול, היו בטוחים שאתם בידיים טובות ונאמנות,  כי צוותנו עושה הכל על מנת להעניק לכם תחושה נעימה ורגועה.

אנו מחויבים להעניק לכם שיניים יפות ופה בריא, וחשוב לנו שתצאו מרוצים ומחייכים. אז אל תדחו את טיפול השיניים לעתיד הלא ידוע, במרפאתנו תגלו שטיפול שיניים הוא גם בילוי רגוע.

המרפאה נוסדה בשנת 1985, נמצאת ברחוב אפשטיין 1, בצפון תל אביב  במרפאה 2 רופאים

ד”ר אבניאלי , מנהל המרפאה , השתלות שיניים , כירורג פה ולסת.

ד”ר שטיינברג  , טיפולי שורש בלבד.

במהלך הטיפול , כל אחד מהרופאים תורם מהידע  והניסיון הרב שלו להצלחת תוכנית הטיפול.

דורון אבניאלי השתלות שיניים

12 סיבות לבחור במרכז להשתלות שיניים של ד”ר אבניאלי

ד”ר אבניאלי משתתף באופן קבוע בהשתלמויות וקורסים בתחום השתלות שיניים בארץ ובעולם, ומרבה להתעדכן בחידושים בתחום. ד”ר אבניאלי אף מוזמן להרצות בפורומים שונים. הוא בעל תואר “דיפלומט” של הקונגרס הבינלאומי להשתלות דנטליות, חבר פעיל באיגוד הגרמני להשתלות דנטליות וחבר הנהלת העמותה הישראלית להשתלות דנטליות.
 
ד”ר אבניאלי הוא מראשוני רופאי השיניים בארץ המבצעים השתלות דנטליות. החל משנת 1985, עת נמנה על רופאי המחלקה לכירורגיית פה ולסתות בבית החולים איכילוב החל לבצע השתלות, ומאז עומד ניסיונו רב השנים לרשות מטופליו. בנוסף, כרופא וככירורג עבד במשך שנים רבות בבתי החולים איכילוב ושערי צדק ובמרפאות השיניים של קופת חולים מכבי.
 
כרופא מנתח מנוסה הבקיא במגוון רחב של דרכי טיפול ושתלים שונים המתאימים באופן מדוייק לכל מקרה, יודע ד”ר אבניאלי להתאים לכל מטופל את השיטה המתאימה ביותר עבורו.
 
 
ד"ר אבניאלי השתלם במרפאתו של ד"ר פאולו מאלו בליסבון, שהמציא את שיטת אול און 4 , שיטה לשיקום מלא של לסת או פה מחוסרי שיניים ביום אחד. ד"ר אבניאלי מבצע השתלות שיניים ביום אחד במרפאתו בהצלחה רבה.
ניתוחים גדולים הכוללים מספר רב של שתלים, נמשכים זמן רב ואפילו יום שלם מבוצעים במרפאתו של ד"ר אבניאלי בהשתתפות מרדים מומחה וציוד הרדמה מלא.
ד”ר אבניאלי שולט ומנוסה בטכניקות טיפול וניתוח רבות, המאפשרות לבצע השתלה בכל מקום בלסת בו נדרשת שן ובכל מצב שבו נמצאת העצם בלסת – כולל במצבים בהם כמות העצם באתר המיועד אינה מספקת ויש צורך במקרים אלו לבצע ניתוחים מקדימים.
 
 
 
ד”ר אבניאלי מנוסה בשימוש בשתלים קצרים, שמאפשרים במקרים רבים להימנע מטיפולים מיותרים כמו השתלת עצם והרמת סינוס, במקרים המיועדים למקרי חסר עצם בלסת.
 
 
 
 
מרפאתו החדישה של ד”ר אבניאלי נמצאת בחזית הטכנולוגיה הדנטלית. הציוד החדיש ביותר, מכשיר לייזר, מגוון אמצעי השתלה וחומרים מהטובים ביותר בשוק הדנטלי עומדים לרשותו בעת ביצוע השתלה וכל טיפול אחר.
 
 
 
 
 
כל השתלה במרפאתו של ד”ר אבניאלי מלווה בצילום CT ותכנון ממוחשב המאפשרים לקבל מידע מלא על מימדי העצם ולבצע את הניתוח במדוייק על פי התכנון. לפני כל ביצוע ההשתלה נלקח דם מהמתרפא, לצורך הפקת הטרומבוצים והשתלתם בחזרה בסיום הניתוח, לזירוז הריפוי ושיפור איכותו.
ד"ר אבניאלי משתמש בטכנולוגיה חדישה של גלים אלקטרומגנטיים המזרזים את קליטת השתלים, מ-6 חודשים לחודשיים בלבד .
 
 
 
 
 
 
ד”ר אבניאלי מבצע באופן אישי את הטיפול הכירורגי והטיפול השיקומי המשלים, בסיוע צוות שינניות ורופאים. כל הטיפולים מתבצעים בין כתלי המרפאה ותחת ניהולו של ד”ר אבניאלי, אחראי להצלחת הטיפול מ-א’ עד ת’.
 
מרפאת COFFEE DENT של ד”ר אבניאלי היא המרפאה היחידה בעולם המעוצבת כבית קפה פריזאי, נעים, מזמין וידידותי. העיצוב המרגיע, יחד עם היחס החם והאישי של כל אחד מאנשי הצוות, הופכים את הטיפול לחוויה.
 
ד”ר אבניאלי נותן לכל מתרפא, בסיום הטיפול, תעודת אחריות המכסה באופן מלא את כל הפרוצדרות וההליכים, כירורגיים ושיקומיים, שבוצעו במרפאה, בתנאי שהמתרפא מגיע לטיפול של שיננית ולביקורת אחת 3 חודשיים , וממלא אחר הנחיות המרפאה.
 

שתלים – מדוע וכיצד

שתלים דנטלים הן אחת הדרכים העיקריות לשקם לסת מחוסרת שיניים.
שיקום בעזרת שתלים דנטלים ישפר הן את האסתטיקה והן את הפונקציה של הפה שלכם.
בארועים חברתיים תוכלו לחשוף בגאוה שיניים יפות והרמוניות הנשענות על שתלים.

החשיבות בבחירת רופא מתאים ב השתלות שיניים

יש לבצע טיפול של השתלת שיניים אצל רופא מנוסה בעל כישורים כירורגיים ושיקומיים. רופא מנוסה יבחר את שיטת הההשתלה המתאימה ביותר עבורכם וידאג לתוצאה האופטימלית הטובה ביותר שניתן להשיג במצבכם.

במרפאתנו מתבצע מגוון רחב של שיטות השתלה

בהתאם לכמות העצם המצוייה בלסת יבוצעו שתלים רגילים, קצרים, צרים או שיקום לסת שלמה באמצעות 4 שתלים בשיטת אול און פור.

במקרים בהם יש חסר עצם תבוצע השתלת עצם בכמה דרכים אפשריות בהתאם למקרה.

כאשר יש חסר גובה עצם בלסת עליונה אחורית תבוצע הרמת רצפת הסינוס , והשתלת עצם בקרקעיתו.

המרפאה בשירות המתרפא , התייעצו עם לקוחות קודמים

במרפאתנו אנו מקפידים על רווחת המתרפא, ומשתדלים להעניק לו את טיפול השיניים האופטימלי לצרכיו.

במקרים של לסת מחוסרת שיניים אנו מבצעים שיקום על ידי שתלים ביום אחד- המתרפא מגיע למרפאה בבוקר ללא שיניים, ויוצא בערב עם לסת משוקמת על גבי שתלים.

אנו מעניקים טיפולי שיניים והשתלות בהרדמה כללית או בסדציה- טישטוש , למתרפאים הסובלים מחרדה דנטלית, למתרפאים הנדרשים להליך השתלה ארוך בן כמה שעות ולשילוב של שניהם.

בהרדמה כללית, תוך מספר שעות, אנו משקמים פה הרוס , והמתרפא יוצא עם שתלים ועליהם כתרים זמניים מתפקדים פונקציונלית ואסתטית.

אנו בקיאים בכל שיטות ההשתלה הקיימות, ולכל מתרפא אנו מתאימים את השיטה המתאימה לו ביותר.

התייעצו עם לקוחות קודמים

על מנת למנוע אי נעימות בבחירת רופא לא מקצועי יש חשיבות להתייעץ עם מטופלים קודמים. שאלו אותם לגבי אופן הטיפול, כיצד התנהג הרופא, האם ברר את ההיסטוריה הרפואית שלכם , האם נראה בעל ניסיון וביטחון בתחום . כל השאלות הללו יסייעו לכם לבחור את הרופא הטוב ביותר.